WADDUP HUVUDSTADEN


Fick jobb i måndags kl 4 och vid 8 på kvällen dundrade jag i en bmw på g hem till uå, landade i sängen vid 1.


Haft två dagar på mig att tömma lägenheten, haft alla fina vänner hos mig hjälpandes! Tack underbara. 
Detta är bara en av alla 4-5 proppfulla lass med dryga 15 kartonger och massssaa kassar som världens bästa Mintra hjälpte mig med igår. Knappt en vilande sekund på hela dagen. Du är bäst underbara bästa vän!


Igår 20:30 gick min enkel resa till huvudstaden. Är numera bosatt här och idag börjar jag nya jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars har du fått jobb och var bor du? Grattis!

Svar: Tack snälla :D
evelina eriksson

2014-10-10 @ 14:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0