sttuuufffss

"Hej, jag har en liten funderan. Brukar du handla dina kläder på vanliga affärer också? (hm,gina etc) 
isånnafall vilken affär köper du mest ifrån? i den staden du bor i och skulle du kunna visa dina favoritsaker därifrån"
 
absolut att jag gör, bara att jag inte är lika ofta inne på tex hm och när jag väl är där går jag sällan och letar utan ser jag nåt nice så dyker jag direkt ditåt! haha, är en jädra massa på indiska men mycket är lägenhetsprylar, och monki kollar jag in någon gång då och då, sen bikbok har jag inte varit inne i på flera flera månader och om jag ska på gina går jag direkt till smycken eller trosorna 
plickplock från läggan och garderoben, men någon speciell affär kan jag ej välja, möjligtvis monki eller indiska då!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0