#######

ligger här i min säng, lika jävla sjuk som i måndags och kollar igenom bilder från ni vet försommaren som kom till oss där i maj? När de va svin varmt och solen sken varenda jävla dag WINWIN 




åt jämt mat ute i uterummet som vi hade där jag bodde då! bästa stället i hela huset (förutom mitt sov loft)


båten öppnade och jag avnjöt väldigt många fat på umes underbara älv


hamna i nån destruktiv solperiod(?!) va helt manisk i att sola, pressade minst 3 h varje dag och fick ångest om jag inte gjorde de. skumtskumt då ja aldrig varit så förut haha men brun å fin blev jag!





jag å mina bruna ben gick på mycket promenader längs älven 


och Tommy (inte på bilden) kom hem med en present till mig från Tyskland som jag avnjöt vid många tillfällen, härliga sommar!!!

Kommentarer
Postat av: johannaa

åhh vad underbara bilder. FAN vad fantastiskt med sommar!!!!

Svar: Ja eller hur!!!!!!!
evelina eriksson

2014-01-30 @ 19:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0