usch du och blä

Igår for min allra bästa vän till andra sidan jordklotet för att komma hem den 14 september. Är helt jävla förtvivlad, vet fan inte vart jag ska ta vägen?!?! känns så fruktansvärt tomt! Inte varit utan henne så här länge sen 2010, hur ska jag klara mig utan du?? Har dragit på mig en hemsk pms och önskade att du kunde lugnat mig. Hur ska detta gå utan att jag ska kunna få prata med dig varje dag?!?! Nu bubblar tårarna upp igen. FYFAN VAD DU ÄR BRA OCH TACK FÖR ATT DU ÄR DU OCH JUST MIN FANTASTISKA VÄN!!!! Älskar dig och hoppas ni har de bäst!!!




jävla barnrumpa du eeee evelina! Ska styra krubb nu sen sova, natttiiiii

Kommentarer
Postat av: Mintra

Åhhh gulle!!!! Saknar dig jätte mycket.........

2014-08-17 @ 15:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0