BRÖLLOP

Fick äran att gå på mitt första bröllop någonsin förra helgen! Min äldsta kusin gifte sig med sin Eli i statskyrkan.
(Bara mobil bilder)
Tårarna sprutade under nästan hela vigseln, är ingen som personligen tror på giftermål eller någon som kommer vilja gifta sig men FAN va detta var fint! 

Min andra kusin fick vara tärna och hon var vacker som alltid men helt fenomenal denna kväll!! Bredvid henne står hennes lillebror, stiligaste kusinen! Fick hålla gråten i halsen när som gled nerför altaret också. Så himla fina!!




Sen var det bröllopsfest på fabriken, alla fick varsitt bröllopshäfte med massa roligt, bl.a. Presentation av gästerna. Jag är nummer 1!
Förrätt 
Varmrätt

Bröllopstårta. Godaste tårta jag någonsin ätit!!!!


Världskväll med världsmänniskor och världsmat! Tack för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0