tatuering


så okreativ som jag är får jag aldrig ner på papper eller ens i ord hur jag vill att mina planerade tatueringar ska vara, har extrema visioner i huvudet - förstår ni hur frustrerande det är att vara okreativ?? haha. Hittade iallafall denna där en man har ungefär exakt en av de tatueringar jag har visualiserat om sen i somras. extremt enormt fin tycker jag denna var, ska lägga till och ta bort detaljer så blir den komplett!! hur jävla fin??? Helt perfekt. men denna är på kanske nummer 4?? Av alla mina planerade. Och ja - jag har fått frågan förut, Ja jag planerar mina tatueringar dock inte första lika noga, och varför? Så jävla mycket härligare att längta och längta sen se något på sin kropp som man velat ha lika mycket varje dag i flera flera månader/år. sen varför stressa? den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge blablabla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0